fredag, april 30, 2010

Boksläpp


Jag är medförfattare i en bok som heter Politik 2.0 Konsten att använda sociala medier. Det är Brit Stakstons bok och är egentligen en handbok i att använda sociala medier, men boken innehåller också texter och intervjuer med en rad personer i och nära politiken. Bland annat en text av mig. Jag har skrivit huruvida internet och sociala medier skulle kunna minska fattigdomen. Jag har tagit Yohana som ett verkligt exempel.

Jag kan naturligtvis inte här avslöja om internet kan rädda världen. Det får du reda på om du läser boken. Gör det. Släppet är den 6:e maj och tänk, boken har en alldeles egen facebook-sida. Både där och i boken finns denna unika bild på mig. Titta noga och ni ser att just denna dag så har jag tillåtit frisören efter klippning fått använda en alldeles särskild hårtillplattningsmetod. Jag vet inte vad jag ska tycka. Men boken är bra. Läs den.

4 kommentarer:

  1. Ska med spänning läsa boken, hur hinner du med allt? Du är jätte fin på bilden, men du var fin i lugg också. Skulle själv vilja pröva tillplattningsmetoden, eftersom mitt hår blivit krusigt med åren.
    Kram
    Anita

    SvaraRadera
  2. Klart boken ska läsas!
    Och du är snygg - som vanligt!

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis! Kanske är det förstås mera lönsamt att satsa på deckare.
    Kram

    Pappa

    SvaraRadera
  4. Du är ju jättefin som alltid : )så glad att du är med i boken! Boksläppet var galet roligt du borde varit med : ) Boken har en blogg också! http://politik20.se

    kramar hoppas ni har det fint på semestern!
    B

    SvaraRadera