söndag, september 11, 2011

Anti-korruptionskonferens

                        

                                                                 



Vi har alldeles för mycket korruption i Latinamerika. Jag fick äran i mandags morse att inleda konferensen med statistik och fakta om globala korruptionstrender. Alla som kan något om korruption i regionen var på plats i Costa Rica och vi hade två dagar späckat med studier om korruption, projekt, program och lessons learned. Det är som på den gamla goda tiden. Jatte, jattekul.

4 kommentarer:

  1. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Lotta for president!

    Ps! Det går lika bra med statsminister och drottning - även om det sistnämnda blir något knivigare.

    Kram /Cilla

    SvaraRadera
  2. Oj så bra att du syns och hörs i det här

    SvaraRadera
  3. Christina Axelssonmåndag, september 12, 2011

    Åter på banan? Grattis! Och inget ringrostig alls? Du är väl fortfarande för ung för att rosten ska fastna, förstås. Heja, heja!
    Mamma

    SvaraRadera
  4. Inte det minsta ringrostig. Presentationen innehöll ju mina favoritelement: statistik och fakta, analys och slutsatser i ett viktigt ämne: och att få framföra dem med hög röst. Engelskan var väl troligen int ehelt perfekt,m en vad gör väl det när man är i sitt esse(hur stavas det förresten?)

    Drottning vet jag inte, men hon kanske behöver en talskrivare?

    Tack för hejaropen!

    SvaraRadera